خواهر خوبم با شما هستم شمایی که می گویی آدم دلش پاک باشه !!

وقتی دلت پاکه چطور تحمل می کنی !

نگاه های هوس آلود رو !!

از راه بدر شدن مردان رو!!

پاشیده شدن خانواده ها رو!!

به فساد کشیدن جامعه رو !!

شاد شدن دل دشمنان رو !! واز همه مهم تر :

شکستن دل امام زمان (عج) رو!!......




تیر های بد حجابی های امروز هم سه شعبه دارد:


شعبه اول : گناه خودمان

شعبه دوم : به گناه انداختن دیگران

شعبه سوم: به سمت قلب امام زمان




حجاب یعنی:  حفاظت از زیبایی

حجاب یعنی :  زرهی در برابر چشمهای مریض

حجاب یعنی :  نماد هویت انسانی

حجاب یعنی :  احترام به حرمت های الهی

حجاب یعنی :  من انتخاب می کنم که تو چه ببینی

 حجاب یعنی :  بی نیازم از هر نگاهی جز نگاه خدا

 حجاب یعنی :  اعتماد به نفس

حجاب یعنی :  به دست آوردنم آسان نیست





من شکایت دارم...


از آن ها که نمی فهمند چادر مشکی من یادگار مادرم زهراست


از آن ها که به سخره می گیرند قـداسـتِ حجابِ مادرم را ؛


چـــــرا نمی فهمی؟


این تکه پارچه ی مشکی، از هر جنسی که باشد


حـــُرمــت دارد !




درد دل


مامان خوبم می دونم خیلی دوستم داری


دوست داری من رو خوشگل کنی و به همه نشونم بدی

ولی مامانی یه کوچولو فکر کن من قراره یه انسان باشم!


مامانی من عروسک نیستم که هرطوری لباس تنم کنی


آرایشم کنی ، جلو همه برقصونیم ، بغل هرکسی قرارم بدی


من رو با خودت آرایشگاه نبر ، تو به من حیا یاد بده ، پوشش


داشتن رو یاد بده ، دفاع از خودم رو یاد بده ،کسانی که بی


عفتی یادم بدن زیادن ،تو ...عروسک شدن واسه دل دیگران


رو یادم نده ...خواهش می کنم به من فرصت انتخاب بده

خواهش میکنم مامانی




منم چند ماهه چادری شدم اولش خیلی دو دل بودم همش میگفتم هیچکدوم از دوستام چادری نیستن اگه بخوام برم بیرون باشون خیلی ضایعه یا مثلا خواهرام هیچکدوم چادری نیستن!
بدتر از اون من تیکه پروندن هیچکس درمورد چادر رو بی جواب نمیزارم
دوستم گفت دیوونه ای تو این گرما چادر میپوشی تو که حجابت خوب بود حالا واسه چی چادر پوشیدی؟
گفتم کی رو تا حالا دیدی رو پیکان 48 چادر بکشه؟
همه روی ماشینای اخرین سیستم چادر میکشن روی وسایل با ارزش پارچه میزارن اونوقت یعنی ارزش من کمتر از ایناست ؟!!